صبوری : پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش باز می گردانیم
نوشته شده توسط : سعید مهرانی

پس از انتخاب نیما صبوری به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس رشت ، گفتگویی با او انجام دادیم که در ادامه خواهید دید :

 
ابتدا خودتان را معرفی کنید و سوابق خود را بیان کنید . 
 
نیما صبوری اهل روستای فشتکه اول از توابع خمام  هستم . فوتبالم رو از سنین نونهالان از تیم مدرسه سردارجنگل خمام در پست دروازبانی شروع کردم . توسط آقای رضی مودب پور به تیم شهرداری خمام دعوت شدم و درهمان سال به تیم نوجوانان منتخب مدارس گیلان زیر نظر آقای رضا ستوده دعوت شدم که باعث شد فوتبال رو به طور حرفه ای دنبال کنم . به دلیل مصدومیت ناشی از تصادف مدتی را از فوتبال دور بودم سپس مدت 4 سال در تیم جوانان بنادر و دریانوردی انزلی زیر نظر آقایان اسفندیار محمدی و رضا فضایلی فعالیت نمودم و در همین دوره چند ماهی را زیر نظر آقایان فرهاد پورغلامی و فاضل قدیری در جوانان ملوان هم حضور داشتم . سپس یک نیم فصل در تیم بزرگسالان ملوان نوین زیر نظرآقایان بیژن شجایی و بیژن حسینی کار کردم . بازی را به دلیل همان آسیب دیدگی ناشی از تصادف خیلی زود کنار گذاشتم و بعد از گذشت چند سال دوری از فوتبال دوباره در قالب مربی شروع به کار نمودم و مدرک D آسیا را زیر نظرآقای رجبی نیا و سپس مدرک C آسیا را زیر نظر آقایان رجبی نیا و عبدنصر پاک گرفتم .
 




:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: